Všem ladičum splašenejch trubek
Dne 9.srpna 2008 se pojede hodinový závod na trati U hřiště. Povrch tratě – louka a pole, jeden přírodní a jeden umělý skok (max 20 cm). Délka tratě cca 800 metrů. Přejímka strojů od 9 30 hodin, start závodu v 11 00 hodin. Délka závodu 60 minut. Vyhlášení výsledků ve 13 00. Startovné 100 kč. Maximální počet jezdců 40.
Přihlášky zasílejte na zavodytadyunas@seznam.cz ve tvaru: jméno, příjmení, přezdívka, typ stroje, tým.Přihlášením stvrzujete, že se akce účastníte na vlastní nebezpečí. Jste si vědomi toho, že v případě úrazu nenese organizátor ani pořadatel žádnou zodpovědnost. Taktéž stvrzujete, že znáte pravidla FICHTL CUPu Košice a budete je dodržovat. Bez přihlášení nebude závodník připuštěn ke startu! Jsou připraveny odměny pro nejlepší jezdce a bude vyhlášen nejstarší a nejmladší pilot. Nebude chybět občerstvení v místní hospůdce.
Pravidla a propozice
Povoleny jsou stroje typu: JAWA 20, 21, 05, 23, 550, 555,babetta
Stroje mohou být libovolně upraveny, motor musí být od typů sepsaných výše. Jeho ukrutná síla může být libovolně podomácku zvýšena.
Rám může být upraven, ale pouze z originálního rámu výše uvedených typů.
Úpravy pérování povoleny
Přední vidlice libovolná
Zadní i přední kolo libovolné
Závodů se může zúčastnit jen jezdec, který bude zapsaný na startovní listině. Závodník musí být starší 15ti let - do 15ti let musí mít sebou doprovod osoby starší 18ti let.
1 stroj = 1 jezdec.Při zranění nelze nahradit jezdce náhradníkem. Při zranění stroje nelze stroj vyměnit.
Každý závodník platí startovné 100,- Kč. Platí se při přihlašování.
Trvání závodu 60 minut. Vyhrává ten, který najede nejvyšší počet kol (rozhodující pro určení vítěze je počet ujetých kol). V případě nerozhodného počtu kol se pojede jedno kolo s pevným startem
Opravy na strojích se mohou provádět libovolně dlouho a kdekoliv na trati. Provádět se mohou veškeré opravy na stroji včetně výměny motoru, kol atd.
Je zakázána výměna poškozeného stroje za jiný
Povinná je přilba (motocyklová) a brzdy
Jede se za každého počasí
Zákaz vjezdu na trať na jiném stroji než je závodní (mimo safetycaru a kameramana)
Proti verdiktu traťového nebo přejímkového komisaře není odvolání
NIC
(xXx, 8. 8. 2008 8:29)