Jdi na obsah Jdi na menu
 


Ptejte se na jakékoliv technické i netechnické dotazy, pište připomínky, nebo cokoliv ( inteligentního) co vác napadne.... Díky, Kohy

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

koleno

(tom, 5. 8. 2014 19:49)

Ahojky . Mám dotaz, jak ste přidělali koleno výfuku k válci ? díky

výfuk

(Martin, 9. 7. 2014 18:15)

Chci se zeptat jak máte výfuk nahoru neucpává se vám koleno ? díky za odpověď

Re pro Patrika

(Patrik, 10. 6. 2010 18:08)

mam dotaz slo by dat vlozka z babety do valce z pionyra?

Re: Re pro Patrika

(ikebara, 5. 1. 2014 11:51)

zdarec nevite nekdo proc my mustang zustava v otackach kdyz se ohreje diky za rady

Re: Re pro Patrika

(Kuře, 5. 1. 2014 20:22)

Po větších ůpravách by to šlo ... ale bylo by to hodně práce....

Re: Re pro Patrika

(Old kohy, 14. 4. 2014 21:13)

Nešla

Otááázečka :-)

(Los Babettos, 28. 8. 2011 19:54)

Zdarec chtěl bych se zeptat, mám babettu 210 a četl jsem že když se vyvrtají díry do vložky výfuku tak by to ovlivnilo výkon...Je to možné??

Re: Otááázečka :-)

(Oldkohy, 13. 9. 2011 7:41)

Ahoj, vyvrtáním děr do vložky výfuku ti žádný extra výkon nepřidá, pouze to bude o maličko hlučnější. Výkon můžeš u Babety zvýšit zvětšením sacího a výfukového kanálu a jiným karburátorem. Potom teprve je potřeba změnit výfuk s větším průměrem výfukového kolena, tak aby stíhal odvádět spálené plyny.

RE tuning spojka

(Oldkohy, 24. 2. 2011 16:42)

Díky za info. tyhle spojky od MJ jsem už viděl a nevypadají špatně. Já osobně jí ještě nemám, používám svojí upravenou. Uvidím časem ji třeba zkusím.

tuning spojka

(david, 24. 2. 2011 10:59)

pokud máte nadupanýho pionýra a nastal vám problém se spojkou ohýbaj se kolik,klouže tak mám pro vás super zkušenost.koupil jsem spojku od MJ teamu www.muwa.blog.cz kterou používají nejen přední jezci u nás ale i na slovensku a prostě celý rok super.kdo sní má problém tak fakt neváhejte at si múžen na závodech pořádně prohánět.ahoj

pro Vojtu

(Oldkohy, 24. 1. 2011 10:35)

Plasty z pitů seženeš různě po internetu. Buď starší - bazarové na různých aukcích a nebo nové na E-shopech, ale to tě vyjde poměrně draho. Takže sleduj internet a hledej.

dotaz

(vojta, 23. 1. 2011 20:34)

zdarec, kde se daj sehnat ty čínský plasty s pitbike
Dík

Závody Fichtlů profesionální!!!!

(Luděk JAnkovský, 23. 9. 2010 22:37)

“1 ročník”
Full Gas Chmelná
Fichtl // Pitbike // Mikroni // + mini FMX Show

2:10:2010

V tom co děláme jsme jedničky - doraž a přesvědč se sám! Neváhej a nenech si ujít jedinečnou akci roku! Jestli máš něco co ti vrčí pod zadkem - vem svého Oře a přijeď s námi uzavřít šoupě v karbeci! Jedinečná příležitost jak ukončit sezónu s Hustim pocitem a samozřejmě s tou největší Českou Špičkou v tomto odvětví ))))
Tomu komu nevrčí s klobáskou v ruce za zády reprobeden hrající si krásně a pohodově skandálně na piloty zakvičí…

Prosím sledujte web www.ludekjankovsky.cz pro důležité informace příkl. ohledně přeložení termínu kvůli nepříznivému počasí!!

Re pro Patrika

(Oldkohy, 10. 6. 2010 21:25)

Ahoj. Vložka z babety by tam šla pouze za předpokladu, že by jsi na soustruhu po vylisování vložky z pio. zvětšil i díru pro vložku v hliníku. Vnější průměr vložky babeta je větší než pionýr. A nebo druhá možnost je zmenšit vnější průměr vložky babeta. Pokud to budeš zkoušet, dej vědět jaký je výsledek.

Re pro Patrika

(Patrik, 3. 6. 2010 18:11)

dekuju za radu a jeste neco mate?

Re pro Patrika

(Oldkohy, 2. 6. 2010 20:10)

Pokud jezdíš cross tak doporučuju začít devítizubým primárním kolečkem. Rychlost motorky potom klesne a vzroste síla. Rychlost můžeš podle trati upravovat sekundárním kolečkem. 13. zub je do rychla a 10. zub do pomala.Mezi tím máš ještě 12 a 11. Devítizubý primár ti pomůže v rychlejším roztočení motoru do max. otáček.

Re pro Patrika

(Patrik, 2. 6. 2010 15:24)

Diky za radu a stim jak jsem se ptal na tu upravu motoru tak se chi zeptat s cim bych mel zacit jako privni nejlepsi upravu na zacatek?

Re pro Patrika

(Oldkohy, 2. 6. 2010 10:00)

V tomhle případě to vypadá, že ve chvíli kdy se ti motor ohřeje (přehřeje) ztrácí kompresi a nebo v druhém případě se začíná přidírat. Záleží kolik má válec najeto. Jestli málo tak se přidírá, jestli hodně tak nemá kompresi. Ještě je jedna možnost, že ti někde netěsní válec pod hlavou a nebo pod válcem u karterů.

Re pro Patrika

(Patrik, 2. 6. 2010 8:52)

Mam dotaz mozna by jsi mohl poradi spis pomoct mam jeden motor na fichtla a vzdycky kdyz ho jdu projet tak jezdi krasne a po chvily strati tach a otacky a je tam na tom motoru dobrej vybrus a vubec nevym co stim muze byt jedu jedu a zniceho nic to strati tah a otacky cim by to mohlo bejt?Diky za radu Patrik

Re pro Patrika

(Oldkohy, 25. 5. 2010 10:57)

Těch rad by mohlo být 1000 + 1, pokud mám s něčím poradit tak musíš dát konkrétní dotaz na určitou věc, ať vím co tě zajímá. Jinak spousta věcí se dá na internetu najít a je to za chvilku.