Stavba nové motorky JES-50Two
Závodní motorka stavěná na styl starého Jawáckého soutěžního endura už přestávala být dostačující a na závodech už mezi ostatními motorkami nevyčnívala, jelikož už byly i motorky novější a lepší...začala tedy stavba nové, lehčí, promakanější, ale samozřejmě i vykonnější motorky....
Pokusím se nastínit a zhruba popsat jak stavba postupovala....Dnes zde bude jen stavba rámu...
1. Nejrpve se rám obrousil a zbavil veškerých přebytečných částí. Poté se převařily misky na uložení krku a brýlí. Dále se přivařila podsedlovka, která leží na nově udělaném uložení zadních tlumičů. Další z razantních kroků bylo vytvoření nového kžíže, který se přivařil natvrdo.
2) Jelikož měla být motorka co nejlehčí, bylo téměř samozřejmostí použít i moderní díly z plastů. Použily se plasty z čínských pitbiků. Stojí pár korun a velikostí přibližně odpovídají rozměrům pionýra. To se začalo na motorku pasovat....
3.) Poté natřít a navařit vzpěry, které drží zároveň stupačky,kříž a podsedlovku.....
4.) Přivaření hliníkových držáků na řídítka k horním brýlím, usazení řídítek, zadní brzda tvořená táhlem, přivaření motocrossových stupaček z pitbike....laděný výfuk na Simsona, zadní drapák od Maxxis, přední klasická Mitas E-06
5.) A blížíme se do finále :)
Tak naše stavba po necelých dvou měsících, kdy jsme stejně nepracovali den co den skončila :) ...jízdní vlastnosti motorky jsou velice dobré :) Dotazy piště do diskuze....zanedlouho přibyde ještě reportáž o motoru...Tak se těšte a tunění zdar! :)